loadingimg

Wczytuję dane...

Twój koszyk jest pusty...

Kontakt

Kontakt


email.

biuro@opocznoglazura.pl


tel.  784-907-036


Godziny pracy w dni robocze

Pon - Pt   9.00 - 17.00



Śledzenie przesyłki

Postępowanie podczas odbioru przesyłki

Przed otworzeniem przesyłki należy pokwitować jej odbiór na liście przewozowym i zapłacić ewentualne pobranie.

 

Klient może poprosić kuriera o pozostanie do momentu otworzenia i sprawdzenia przesyłki.

 

Jeśli dostarczany towar będzie na palecie euro należy obejrzeć ją z zewnątrz czy paleta nie nosi znamion uszkodzenia.

 

Jeżeli  zauważycie Państwo uszkodzenie lub niezgodność towaru należy spisać protokół reklamacyjny w obecności kuriera. Protokół taki powinien zawierać datę, godzinę doręczenia oraz opis uszkodzeń lub niezgodność  w towarze.


W przypadku zauważenia braków lub uszkodzeń w towarze po odjeździe kuriera należy jak najszybciej zadzwonić pod numer podany na liście przewozowym i zażądać przyjazdu kierowcy w celu spisania protokołu.

Wszelkie reklamacje do firmy przewozowej mogą być zgłaszane w terminie 1 dnia od chwili odbioru przesyłki. Po tym terminie reklamacje związane z mechanicznym uszkodzeniem towaru nie będą rozpatrywane.

Spisany protokół należy przesłać do siedziby sklepu www.opocznoglazura.pl . na adres meilowy sklepu lub tradycyjną pocztą.

T ylko ze spisanym protokołem możliwa jest wymiana towaru na nowy lub lub zwrot pieniędzy.

Kurier  nie wnosi towaru do domu lub lokalu. Klient zobowiązany jest tą czynność wykonać we własnym zakresie i na własną odpowiedzialność.

Rekomendacje dostarcza Ceneo.pl