Złożenie zamówienia w sklepie nie skutkuje rezerwacją towaru , nie jest też potwierdzeniem dostępności danego asortymentu.
W przypadku braku towaru lub jego wystarczającej ilości do zrealizowania zamówienia niezwłocznie powiadomimy o tym fakcie.
W PRZYPADKU TOWARÓW DOSTARCZANYCH PRZEZ FIRMĘ KURIERSKĄ NA PALECIE NALEŻY OBEJRZEĆ PRZESYŁKĘ Z ZEWNĄTRZ CZY PALETA LUB OPAKOWANIA ZEWNĘTRZNE NIE ZOSTAŁY USZKODZONE.
JEŻELI ODBIORCA PRZESYŁKI STWIERDZI , ŻE STAN PRZESYŁKI DOSTARCZONEJ NA PALECIE NIE BUDZI JEGO ZASTRZEŻEŃ TO NA LIŚCIE PRZEWOZOWYM WPISUJE ADNOTACJE "TOWAR PRZYJĘTO WARUNKOWO BEZ SPRAWDZENIA"
W PRZYPADKU STWIERDZENIA USZKODZEŃ MECHANICZNYCH ZAMÓWIONEGO TOWARU LUB NIEZGODNOŚCI PRZESYŁKI Z ZAMÓWIENIEM NALEŻY SPORZĄDZIĆ PROTOKÓŁ SZKODY
Jeśli stwierdzimy po odjeździe kuriera uszkodzony asortyment należy niezwłocznie skontaktować się z kurierem aby ponownie podjechał i spisał protokół reklamacyjny